Wednesday, July 21, 2010

hati aku saja yang tahu

ayo..my cweet kapel....hehehe.....watever.....2day i want 2 talk about myself...LOLOLOLO...juz want 2 make people laugh..... : ) .....

hm....btw....I turn back with Stansfield...but kte 2 couple cara baru...kte org boleh kapel wit sapa2 yg kami nk....but,i cant do diz...coz i really  him......wlpn couple cara 2 aku juz sabar je...& think positive >>>>
coz aku bkn untuk dia sorg je,umo pun still muda...n masih byk lagi yang perlu aku fikirkan kunk ni....haduh......TENSION always menyebulungiku...Sejak 2 menjak kolah aku wat pelbagai xtvt...aku semakin malas nak belaja..
..aku asyik nak main,gelak & wat ja xbfaedah....entah...aku taw r 2 mmg HABIT aku sejak dulu lagi,lagipun kawan2 aku pun sama je perangai with aku but dia orang ada semangat nak blaja......aku tak tahu kemana hilangnya semangat aku......Aku dapat rasakan aku dah berubah,aku tuition pun bkn nk belaja,but juz tengok ckgu mengajar..LAWAK JE KAN...mcm buang masa je..
aku turun tuition..aku turun tuition pun nk buangkan sikap borink aku kat rumah..mne taknya kat rumah asyik terkurung dalam blik,klau study xpelah..ni tak asyik2 nk tdo....e....camtu ke anak dara....HADOYAI....aku pening ni....aku hope 1day aku akan berubah ,mjdi seperti dahulu,& bulan2 y terdahulu...........................INSYAALLAH........


huh...esok 22/7 parents/penjaga pergi sekolah untuk sign report card...haduh...cuak gla aku,time ni...dah lah akak aku yang jumpa cikgu...er......risau r...takut ada apa2 yang tak di minta akan blaku....heheheh.....stupid r......hope xda pa.....AMIN....... : ) ...hahahah....kawan aku kata aku dah semakin gla KUASA DUA.....hahah....watever...mne taknya..aku asyik nak gelak n wat lawak bodoh..bkn ape aku wat semua tu,aku nk releasekan tension aku,so aku wat lah camtu....hadoyai....xyah r fikir bkn2.....

pasal gamba d atas lak....hahah...MUKABUKU....huh....sebab mukabuku ni lah aku giat sangat nak on9...tak kira masa...e....aku dah terjepak at virus ni...sebab virus ni juga mcm2 belaku ....

kesan2 : 
  1. -moral kanak-kanak dimana ia berupaya mewujudkan kekeliruan di dalam minda mereka sehinggakan mereka tidak mampu membezakan antara yang putih dengan yang hitam (dalam konteks ini baik dan buruk)
  2.  dikalangan kakitangannya akhir-akhir ini ditambah pula dengan isu memuat turun gambar-gambar lucah dari facebook merupakan suatu kebejatan yang meruncing.
  3.  Kesannya, akibat daripada aktiviti tidak bermoral ini, bukan sahaja kualiti pekerjaan mengalami penurunan, malahan juga kecekapan dan keberkesanan kerja...................................
  4. dan sebagainya..............
k aku malas nk cakap type g...aku nak sambung baca NOVEL lak....

Pesanan :  MARDYA SAYAU STANSFIELD.........


0 comments:

 

Show Me The Stars Template by dd Designs