Tuesday, July 27, 2010

hati2 itu saya

hye my sweetheart....sori lama dh tak lawat.....bukan apa,im busy wit my life.....huh..BUSY LIKE A BEE.....hahah........busy doing my homework r...............



Hari khamis)(22/7) tu,sis aku ambik report card kat skolah aku..fuh.....balik2 tu aku terkena teruk...haduh..result aku teruk r....dahlah Cikgu Rahman kata,aku boleh berjaya
if aku rajin belaja,result aku tu boleh dbaiki lagi,but aku je yg mls... : )..Cikgu Rahman
janji if aku dapat A dia akan bagi aku RM1..wlpn RM1 aku nk juga.....hahahha....funny je kan...aku mcm bdk2 je...aku hope aku akan usaha lbih gigih lagi lepas ni,aku tak nak hancurkan masa depan aku,aku nk berjaya macam2 kakak aku....kan best,klau aku dah berjaya........kan..kan...kan...kan...



now,i want to talk bout my L.O.V.E...........aku rasa menyesal turn back with dia,macam tak da hasil je lah,...aku buang masa untuk mencintai dia,buang kredit aku,buang masa aku untuk menuju ke masa depan,buang masa untuk segalanya......aku tak faham,ape dimaksudkan dgn ~`L.O.V.E..........aku pening bla di fikir balik......KEEGOAN aku kuat sangat,aku rasa aku ni lain dari yang lain,aku xfaham ,aku BLURR....aku dah buat kesilapan kat diri aku,aku BODOH sangat2.........haduih...menyesal pun dah tak gunakan,sape suruh GATAL nk bercinta umo bru je 16TEEN e...dah sibuk nk bercinta,masa depan blum lagi tentu bahagia....ryte......hm.....Im still remember when dia bsumpah dengan nama TUHAN e....dia tak tahu dosa ke kalau dia tipu aku...dia tak bodoh ke...dia xfaham ke....huh......STUPID r..............walaupun aku kata2 camnikan,dalam hati aku masih ada S T A N  S F I E L D,stupid ryte....

word2 manis STANS(0138****05) n dD(0138****19) :
  1. Jujo pa ma madah ma,pa ng gk cyg an mama kdk dolok.cyg pa an ma xpnh brbh
  2. SUMPAH DEMI TUHAN ma.aty pa agk ma xpnah brbh m.pa gk stil lop an dD dak dlok
  3. Ma xtwk mksd syg kar.pa mdh pa gk da asa syg an mama..ma xkn pham
  4. Pa tauk ma xcyg papa bh,pa tok pasan jk
  5. Pa xpat bulak aty papa gk mama..pa mala jak ingatkan mama wlpn ta jaoh..tp mama xkn cyk ta papa..cyg pa rh mama xpnah brbh
  6. Mama pa syg mama.pa xmok tngglkn mama
  7. Ya tuhan.papa dh maapkn mama la.pa syg ma lak..pa nk owez an mama kdk dlok..papa nk try ubh soma tok utk hbngn ta dlok ma.pa syg dd
  8. Pa cyg ma lbh dri nya..ma special poe mama.pa xmok khlgn mama
  9. Da jak.pa lml nntk tau xma..: (..papa cyg mama.SUMPAH DEMI TUHAN  pa cyg dD.
 hahahah.....Kata2 dia semua manis mcm GULA rasanya...eYew......watever,aku susah nk caya...........aku taw BOY nk  MONEY n MARUAH aku je,macamlah aku tak tahu....huh...nyesal...better aku simpan duit aku sendiri daripada aku bagi kat dia orang...laki tu kan SUCH A QUIET EYES...yg sudah tu sudah lah k...aku pun nk lupakan dia...aku hope dia tak kcaw aku lagi & dgn GURL yg perasan dia cute 2.... uwwweeeerrrKkKkKkKk F**K u....

0 comments:

 

Show Me The Stars Template by dd Designs