Thursday, July 15, 2010

my heart broken

huh....poe the 1st time my heart was broke...i feel so sad n frust....DATE : 12July2010 ....how dare he do this 2 me.!!!!!!!!hanya tuhan saja tahu betapa sakitnya hati ini...aku ni bkn nya sorg hampa Allah yg biasa aku pun ada perasaan juga ttpi aku ni hampa yg di hina oleh org2 d sana & d kutuk...aku bukan nk kutuk diri aku ni...dh memeng hakiktkan... : ( hanya Allah saja yg tahu....aku FRUST bkn sebab apa...aku frust sebab COUPLE aku...aku sayang dia sangat2..aku xtahu napa aku leh sayang dia camtu sangat...mmg he the 1st one COUPLE aku yg aku setia sangat n aku pecaya kat kata2 indah dia selama ni...aku xdapat salahkan dia sepenuhnya..aku terlalu kuat CEMBURU mayB dia xtahan,.....aku cemburu pun ada sebab kan ,bkn aku saja2 ja nk cemburu,yg pling aku sakit bla aku dengar dia jalan with my Kazen tanpa kebenaran aku..aku ni tungul ke kat Alor Setar ni,n dia senag2 hapy kat Sarawak....haduh..hidup ini mmg ssh nk trima risiko..Dahlh Kazenaku 2 orang yang paling rapat dgn aku slama ni,ni ke yg di gelarkan kazen..ni ke!!huh....xguna klau aku critakan smua kat sini...hati aku sakit sangat...nasib baik smua kawan2 aku faham diri aku....THANKS 2 all my frendz n my lil bro...coz sanggup heard my poblem...tetapi mereka juga yang mberi nasihat kat aku,klau frust jgn buat kerja bodoh,yg aku salu buat b4 ni.nk taw x,apa keja bodoh yg aku buat sblum ni..juz c the pictures ya ... : ) 

ni lah kerja bodoh aku...sampai semua orang xsanggup melihatnya...kawan aku nasihatkan aku.. "Hang ni bodoh sangat r.....ang buat camni d sebabkan lelaki yg xguna..masa depan yg pnjg lagi...still byk laki yg nk at ang.n elok lagi dari dia 2..ang ni dah lh cute.xde sape yg xnk r.n ang jgn nk rendahkan dri ang" huh......dia org xtaw ape y aku rasa...dan dia orang xfaham perasaan aku..xkan semua manuusia mempunyai hati yang sama...aku lain,korang lain..aku manusia lemah tanpa apa2...
COUPLE aku pun kata cam kawan aku gak "XPERLU Dd SAKITKAN DRI KRNA STANS..XPERLU..MAYBE 1DAY STANS MNGKR JANJI...STANS XMOK dD KCEWA .GUS STANS MDH AWAL " huh....aku terus menagis time ni....aku xtahan langsung...dia xfaham aku...


huh....aku xdapat bhenti menangis time tu....aku just fikirkan dia..aku nak dia...dia lupa janji.. = ( napa smua ni mesti blaku kan.............13May2010.aku go 2 school cam biasa,aku try 2 senyum..n my frendz help me 2 smile...heheh...walaupun aku xBRAKE OF wit dia..dia semakin berubah,dia xmcm dulu..maybe dia dah ada orang lain special lagi dari aku ni..aku tahulah,aku jaoh,mayB dia xsanggup bjauhan wih gurlfrendz dia..entahlah...!!!aku pun BLURRrRRr....aku telah sakitkan aku sendiri...aku owez menangis sekarang ni bla teringatkan dia...13july aku paksa dri aku masok kem perdana,aku terpaksa masok & atas kesanggupan aku sendiri....mayb ni cara untuk aku lupakan dia sekejap...aku nk try,.....for 3day without handphone,my lovely bedroom,laptop...ok..chaiyok2...

hehehe....14July Hari Usahawan sekolah Tunku Abdul Malik..aku tlibat sama...hari yg aku lepaskan 10sion....aku wit my dear2 frendz...hari untuk aku menghabizkan duit aku yang xseberapa byk.untuk membeli barang untuk mengingati si dia..untuk aku lepaskan rindu....nasib baik dia org ada bukak gerai2 jualan barang camtu..hhehehehhe...barang ni lah aku bli untuk diri,aku sendiri untuk mengingati si dia...

Aku menghabiskan duit untuk semua ni..hehe..kawan aku kata..aku cam bidoh je,better bli makanan untuk masok dalam perut...watever..!!!!!!!!!!!!!!!!!time ni juga aku lepaskan semua aku d surau dgn membuat kerja2 gla yg berfaedah ..contoh :


hehehhehe....swetkan...walaupun xsemanis buah kurma..aku gamba camni bkn apa..aku nk jd MODEL o MODAL...lalalalal...bodoh kan!!budak2 katakan...........TODAY..petang ni aku k masok kem perdana dah..time is running out!!!hahahahha...hari sabtu baru balik.!!!

I ALWAYS STANSFIELD...
WATEVER N EVER HE IS MINE...INGAT YA PAPA..
MAMA CHAYUNK PA COWG...
MAMA CINTA PAPA COWG...
JANJI KITA MAMA OWEZ INGAT...
BOH ESO..MAMA XAKAN MUNGKIR JANJI....



hasil : Mardya Omar

0 comments:

 

Show Me The Stars Template by dd Designs