Friday, August 6, 2010

Dono What i Feel ryte now...

Lop U
dikeheningan malam,termenungku berseorang,tak lena mata dipejam,terdengar suara terngiang,suara merdu yg di sayang,bagai kau didepan mata,ku capai tapi tak kena ,sukarnya memendam rasa ,ingin ku luahkan kata ........bla.bla.bla...ops.....Hari dh nk hujan bila dengar dD nyanyi...tba dD terNyanyi lagu tu...WHAT THE ??mayb dD tgh lyn perasaan sedih kunk ni...dD tgh tention+sakit haty+kecik aty+hapy+pening= TOLOL ........NO COMMENT...hm......dh lah dD tgh selsema,sakit pinggang...S**T........hm...borink r,mlm ni...xda org TEXT with dD,my couple sibuk maen bola..benci r.... : '( he leave me alone....how dare u dear....hahahha...yg pnting jgn Curang je...coz i really L O V E him....cepat2 laa TEXT...i Miss u like crazy!!!....

nak gaduh..jom r
hm....my bff,Ejam msj me..he say "heran ku xda org crik ku bapa aritok" ...so dD pun reply "im bz with my bf,sory..bkn nya aku xmok msj ko "then dia text dD g "mayB ko denga lak kata Fify ya,datz y ko jaohkan drik dariku,sedangakn namako pling atas lam list fonku " hm..........dD lngsg xreply....Demi Allah dD xpernah dngr kata org coz Ejam kwn dD ,dD faham dia..dD bkn xnk mcj dia but dD terpaksa jimat kredit..dahlah Ayah dD lom topup g ( dD still bergantung wit ayah)... :p heheheh...dh lah sis xsuruh dD topup..hm..seksa sungguh...but tanx 2 my dear coz topup wit dD kemarin....waaaaa......terharu coz ada org topup at dD........

Xrety buat
waaaaaaaaaa.............dD buhsan.....buhsan sangat2.....btw,dD dh siapkan jahitan seni tekat dD...yey....i like it....walaupun hncor....hahahah....NO COMMENT...asalkan siapkan...hahah..dgn jayanya dD hasilkan ...dahlah dD memang xminat seni...dD rasa nk dropkan je....hm...tp cikgu Rahman xsuruh.. :'( hm....kcik aty saya..........lawak....waa.........2morow skuwl..........oh no...Jadual hari Khamis...TIDAK!!!!!!!!!!!!!dD xmaw berhadapan wit bm ..Tolong saya hadapinya bersama.....Confirm ramai yg xhadir esok...biasalah kan hari Sabtu sape yg nk datang...dD terpaksa wake up early tomorow........mum.............dD xdapat bangun lewat......huk2.....( Dear tolong gerak b ok ) hahahaha....


I miss u like crazy
I used to call you my Boy
I used to call you my friend
I used to call you the love
The love that I never had
When I think of you I don't know what to do
When will I see you again
I miss you like crazy
Even more than words can say
I miss you like crazy
Every minute of everyday
Boy, I'm so down
When your love's not around
I miss you, miss you, miss you
I miss you like crazy

You're all that I want
You're all that I need (You're all that I need)
Can't you see how I feel
Can't you see that my pain's so real

bla..bla..bla
(ubah suai oleh Dd )

0 comments:

 

Show Me The Stars Template by dd Designs