Thursday, August 19, 2010

Impish Think She Is single

EDIT

Hey alll.....lama dh dD xupdate my dear blogGGgG...Dd sibuk wit exam ...aG pun hari ni last paper.... : ') im happy + crying.....huh..tanx god coz akhirnya exam habis gak..dalam beberapa hari ni,after buka puasa BUKU peteman dD until last nyte....btw,stat from today dD xdapat salu sngt nak on9,my sis dah tego....heheh...dD sekarang mesti tumpukan perhatian sepenuhnya wit study dD yg kian merosot...dah lah add math dD mkin down n down.hadoh...wat happen 2 u dD....awal taun dulu,dD,aiman & kevin terer add math,kita org 3 the bez student 4 subject add math ..but now...dD dah hilang tumpuan..so dD nk mbik balik takhta dD 4  the end of diz year...coz i want 2 make my Ayah proud with me.... : ) ...CHAIYOK2 dD.......hm.............I can do it...bout My exam 4 diz week..NO COMMENT plizZZzZZ...hahaha...ada senang,ada susah..klaw pas exam,mesti r wait 4 result kan...dD takut r wit result...hadush2.......YA ALLAH,HARAP2 LAH DD LULUS YA,AMIN.....

my new bf
SINGLE!!!!!!...yupz im single hakikat nya xtaw....so what...im happy coz im single( stupid )............ni adalah keputusan dD sendiri...both of them was happy ryte now..yg sorg tu dah btuka2 awex...im so surprse..ish...what the F**K!!dak skunk ni kan...tak rety ke nak setia.....SORG GURL YG JAOH LEH LOYAL WIT SORG BOY,BUT BOY SUSAH NAK LOYAL....hahhahah...So What....semua 2 juz puppy love r dD...u can get a better 1,1day...........AMIN...hope so!!!i love 2 being single(LOL)...i love 2 find new friend...ÁKU X MOK SEKOH CARIK GEREK GIK,BIAR ORG SUKA KU,JGN KU SUKA CDAK"hahahahahha...word dD n my frendz at Sarawak lu.....hahahha....cali..........Yp pntg dD dh pat bf baru..........tut**
hahahahahahha...better lagi dari semua org..he owez wit me....... ;p

when im bored u would no wat would happen....hhahahah...apa yg dD mgarut ni....xda pa r...suka2 je...c my TOLOL pix :

Kitar semula pix

Non Edit...
Feel Sleepy After Study
Who is my TRUE LOVE??
g'soft 

 Impish Ridin' Solo
yeah it's like S... O... L... O...
S... O... L... O... S... O... L... O...
Living my life and got stress no more,

I'm putting on my shades

to cover up my eyes,
I'm jumpin' in my ride,
I'm heading out tonight,
I'm solo, I'm riding solo,
I'm riding solo, I'm riding solo, sooloooo.

0 comments:

 

Show Me The Stars Template by dd Designs