Saturday, August 28, 2010

No money no talk..

Nothing's going to change my love for you 
You already know by now how much I love you
One thing you can be sure of, I'll never ask for more than your love
Nothing's going to change my love for you
You already know by now how much I love you
The one that changed my whole life through
But nothing's going to change my love for you
bla...bla...bla....

i LOVE 2 sing.....sing n sing again.....hahah.....then my sis would say: "dari ktk berlagu gus ktk berzikir dD..pat wak pahala ......................."
hahahha...ada2 je my sis ni....hahah...dD taw r suara dD mgalahkan katak....wahh.......gitu loh...........lagu ni dD khaskan untuk someone je............nak taw sape x!!!hahah...my LOVE lorh.......... STANS...yupz....i really love him.................. V PEACE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Talk bout the title 4 today...hhaahha.. NO MONEY NO TALK................its mean DUIT DD DAH KEHABISAN......................mcm2 dh dD dah beli.....n the most impotant think is..dD dah beli bju 4 my LOVE!!!!but orang kata if kita bagi baju kat couple kita,kita akan cepat BREAK!!!!!!!!!!REALLY!!!!!!!!!!!!!!!!!!huh....bkn semua tu syirik erk....TUHAN yg menentukan nya.........hati yg menetapkan nya,bkn nya dari kebendaan................huh.............STUPID org yg percayakan semua ni.....klaw caMtu better xyah couple kan...................wawawawa......LAWAK!!!!!dD menghabiskan duit dD juz nk beli bju tu.....hahahah....korang xleh ygk...dia je leh tgk................TOLOL!!!
 
 

0 comments:

 

Show Me The Stars Template by dd Designs