Friday, October 1, 2010

Crying

Dear God...what happen 2 me..almost everyday im crying.....I dono y!!i want the answer!!plizZzzZz
.....i hate diz part....hm............argh.......dD calm down..think +  dear....u can do it.............

dD dah xtaw siapa diri dD sebenarnya sekarang ni...semua org asyik nk membebankan diri dD...hm..i think so!!....er..xtaw siapa yg faham at dD,juz my dear ALLAH understand with me....ouch...

dD skrg ni macam d perbodohkan je..ntah90 dD xtaw apa yg berlaku dekat sana sekarang..i need SPY ...i really2 need it....can some1 be my spy..!! ='( huk2....setiap kali dD on9 fb,dD owez tngk fb ex my bf...sdgkan dh berlalu..dD nk taw kesah sbnrnya skunk ni.....gurl 2 mcm ada sstu je...dD xfaham...huh......can some1 tell me about the gurl..!!i no the gurl pretty than me...yupz..dD mengaku.....dia tembam lagi dri dD...sob....sob...sob...dD ni membanggakan dia lak..kalaw dia baca,confirm dia bangga ryte!!...........hehehe....uhuk..uhuk..uhuk......teenage2 skunk ni susah ckit nak d percayai...hm...

Yesterday(21Syawal),genaplah 6tahun my mum meninggal dunia..........sob...sob..i miss u mum...when i c my face in the mirror,i owez remember u....hm...=_='....i LOVE u mak...

*OUT*
time 4 BM omwork!!

0 comments:

 

Show Me The Stars Template by dd Designs