Monday, November 15, 2010

xtaw nk text apa...c the video

 
My  Video today...mls nk type!!!bz...muka Hodoh!!!
juz c it.....sori xdapat nak cerita....family dh dtg`Alor Setar.....sory sangat2...xdapat nak selalu on9....hm..='( i would miss u all.............b4 dat..tadi Stans ada mxg kat dD dia juz kata 
"Boh curang dD .K .PLIZZZ.k papa ngah stdy tok.owez lop & miz mama''
waa...terharu taw x!!!xdapat nak kata apa...

k c my pix ok :
me after back from school

I do!!

yupz...its true!!
hm..=_=''
Yupz my name is Mardya Omar
Better keep ur mouth shut!!!
My school Life!!
When im being boring in the class!!i do thiz all!!
Me & my friendz pictures today :
Juz friendz xlebih
masalah2
Kawan2 spoting
Kebenaran
hm...yupz,,,So what

hahahah..juz c it!!

we r frendz

we r the gurls!!
Ketua segala ketua!!hahah...
Cute segala cute!!

Toto..kura2 ku



Kngn
kngn2

0 comments:

 

Show Me The Stars Template by dd Designs