Thursday, December 30, 2010

emak.mummy.mama.ibu.umi.mother

Sad  10 
Emoticon I miss u mama......i really10000 miss u..........I love u mama.....Mama seorang je yang dd ada dekat dunia ni,tak akan ada pengantinya lagi mama....Kalau boleh dd nak dengan mama pergi sana...boleh x mama? Kalau dd ikut mama,dd janji dd xakan nakal di sana..dd akan sentiasa dengar kata mama...mama please bawa dd mama...dd boring dekat dunia ni?dd nak kasih sayang mama...dd nak hug mama...dd nk sentiasa dapat ciuman mama sebelum dd tidur...ciuman mama penuh kasih sayang....

Mama...dulu dd pernah Phones  21 Emoticon  tanya mama ''Boleh tak dd ikut ma'' ..mama just diam je...mama macam benci kat dd.....dd takut...dd tak berani nak tanya lagi.....dd ikutSymbols  51 Emoticon  kemana mama pergi,dd hairan tempat yang mama pergi semuanya kabus ma..dd takut sangat-sangat...dd jerit dan jerit suruh mama berhenti berjalan..tapi mama tak nak..mama suruh dd pergi Cartoon  38 Emoticon ,mama suruh dd pergi balik jumpa ayah , kakak2 & abg ...dd degil , dd tak nak... dd ikut mama je..lepas tu,mama terus tampar dd...mama paksa dd balik gak,so dd pun balik...dd terpaksa mama...mama pergi jauh tinggalkan dd...mama tak nak balik lagi....

bila dd sedar dd terus peluk kakak , dd ceritakan dekat mereka semua tapi dia orang semua tak caya yg dd jumpa mama . dd happyCartoons  11 Emoticon  sangat-sangat dapat jumpa mama.. mama , sekarang dd dah jadi matang Cartoon  36 Emoticon , semenjak mama tak ada ..macam2 dah dd harungi mama..dd selalu doakan mama di sana...mama dengarkan apa yg dd doa...mama , dd harap dd akan jadi seperti mama...mama seorang yang tabah dalam harungi apa-apa ujian Allah.. mama , dd nak mama tahu sekiranya dd berjaya satu hari nanti dd akan tunaikan janji dd dekat mama...dd JANJI mama...dd tak akan mungkir ....Al-Fatihah

p/s : im really miss my mama...... dd kehilangan mama sejak dd kecil lagi...dd kekurangan kasih sayang mama......dd nak korang tahu,hilang seorang emak bagaikan hilang segala harta didunia ini....patutlah orang kata, hilang ayah tak apa,asalkan jgn kehilangan seorang ibu yang boleh melakukan segalanya..btw,korang sepatutnya bersyukur sebab still ada mama yang boleh dengar problem korang,masak untuk korang dll.. Cartoons  31 Emoticon jgn lah derhaka kat mama korang k,walaupun dia suka marah o apa2 lagi...

1 comments:

uncHa said...

dd jangan cakap macam tu la..Al-Fatihah..

 

Show Me The Stars Template by dd Designs