Tuesday, December 7, 2010

single time!!

Salam maal hijrah 1432 ....hey all....lama dah dd xupdate my stupid blog...im bz wit my newlife now.....hm...yupz...im SINGLE now!!!e....♥ ♥ being single now...im freedom...!!!yucks!!huh...........i hope **** happy wit  new life ozo....hahahha....2 me now i my friendz...my friends owez behind me when im getting trouble.....im proud being ur friendz guy....hahahhahaha....
ish...so stupid!!!:'(
sorry 2 all my facebook followers,dD terpaksa remove korg ckit demi ckit...dd dh anti nk APPROVE manusia2 yg tidak dD kenal.....skrg ni fb untuk dD adalah untuk mencari kawan2 lama yg lama menghilang...wahh......REALLY!!!( * i dont think so) kah2...:) smile & smile make u happy with ur life!!although people dono whats going on with our life!!( stupid english)
Ngai..bangai..pengai...sangai...sakai... =;
mums.........i miss u !! r u miss me!! :'( semakin menjadi2...huh........ k mls nk type!!!!!

0 comments:

 

Show Me The Stars Template by dd Designs