Saturday, January 15, 2011

eýew

awww.....
mulut tuh...
better jaga ckit....
menyampah r.....
i Hate u bitch....
dah lah copycats...xsedar diri lak tu...macam lah perangai elok sangat..e.....perfect sangat ke ko tu...nyampah aku loh..................
aku wit kawan aku....macam nak sangat kwn kat ko...ko to dahlah suka saiko org...geram nya....kalo ko nak tahu..perangai ko tu teruk lagi dari perangai kwn2 aku yg lain....dahlah mengenakan kawan sendiri...ko macam xda hati perut je lah gurl...pity of u!!org lain pun hidup macam ko ..tapi xlah tergamak nk saiko kwn sendiri...aww.....cian r bila tngk2 kawan byk yg terkena....dah tu..ko kata aku...mak ai......aku xkesah...aku xmati ko nak kata apa pun.....
hahahahah
aku ikut word Stan..
aku is aku...dalam hidup ini kita perlulah selfish jugakan....huh..ko tu ape yang ada..kata kat aku...cian r kat ko...cian sangat-cangat..aku menangis ni...sebab cian kat ko....awww.....
WTH!!
hehehhehe...
uwerks...

0 comments:

 

Show Me The Stars Template by dd Designs