Wednesday, March 30, 2011

SPM

               SPM is around the corner...but....im still lazy to open my book..ouch.........HELP ME!!bagi dd semangat...please.....dd kadang-kadang malas nak study....malas sangat-sangat..mmg payah klau manusia macam dd ni.....dah lah folio banyak..then dd busy wat kertas kerja Usahawan muda,untuk ptdgn nanti....dah lah prtndgn Hujung April ni.....ya ALLAH pasal tahun ni dd busy sangat2...sampaikan study pun ikut mood,but HUPDATE blog rajin sungguh....ouch..blog..i addicted wit u now..hm.................

          Ouch...btw..dd nak lepaskan geram n apa yang dd tak puas hati hari ni....first,hari tu pengetua kata dd xleh mbik Tassawur Islam sebab dd da mbik 10subject....dd pun biarkan je la...dahtu,tadi Sir K.b.k panggil...dd pun jumpa dia,then tgk borang pendaftaran..tudia,dd layak mbik Tassawur Islam..mmg terkejut...dh lah xhabaq2 g....nasib baik subject yg dd minat dapat mbik...n now dd terpaksa belajaq sendiri Tasawwur Islam n SPM nanti dd mbik 11subject...ouch....org len 10 dd 11........tak adil..but this is my choice n my future.

        second....apa nak jadi kat 5KANCIL thn ni....pressure terox sungguh.....kawan-kawan please lah...jangan tekanan sangat...tahun ni kita sama-sama SPM so let us study sama-sama....law ada masalah just cerita at dd n fatin....walaupun kita 2 suka buat hal...datz not mean kita 2 xmampu tolong orrg....kan.kan.kan...

         Ketiga...........kepada ahli2 kumpulan dd......adik-adik sekalian ..tolonglah...faham...sis bukan nak marah ampa tanpa sebab...sis juz nak sruh ampa mai tugas awl ckit,then tlglah jgn buat cerita yg sis ni tu lah,ni lah.....sis sebagai ketua,so sis ada hak nak kata pa.....then,law student biasa wat hal....sis yg kena...coz sis yg ketua ampa...sis tak nak kena lagila....tolonglah kerjasama wit sis ok.........law ampa kerjasama wit sis...sis xakan tegoq ampa g....tolonglah faham na..sis pun SPM diz year....na.na.na.na.

     Hujan.oh.hujan........raining o raining.....sejukkkkkkkkkkkk..................asyik-asyik hujan....nah..heran....Allah telah menurunkan mutiara....hm...yah.yah.yah...................ouch.ouch.ouch......

           to Fatin , Syed , Myra & Pdot tanx dengaq masalah aku tadi...n bagi idea-idea yang tak masok dek akal...hampala kawan-kawan aku yang masalah akai..hahaha..tpi hari syok wit ampa..aku menangis.aku gelak, ampa semua ada.....hahha....tanx sangat2..payah ada kawan macam ampa 4.....walaupun kita baru kenal kan.kan.kan....since last year,xcept syed this year...haha...

         k la...dd pun xlarat nak type..otak blurr dah...xtaw nak kata apa..esok law dd rajin update..dd update na...i love u guys..i love Ilyas to.. =_='


p/s : sukati aku la...nak typa apa....so diam....xyah nak sibok...aku luah kat cni..skty aku la.....aku xnak simpan sorg2..biaq aku cer kat org...

0 comments:

 

Show Me The Stars Template by dd Designs