Wednesday, June 29, 2011

luahan SEEKOR budak

                KEHIDUPAN ! ! ! ! APA maksud ? tolong explain kat aku ? aku still tak faham . Pelbagai dugaan yang ALLAH beri kat aku selama aku hidup ni , bila penghujungnya aku pun tak taw . . satu demi satu yang aku rasakan . ada yang pahit ada yg manis . yang pahit  paling aku tak suka . disebabkan benda pahit , hidup aku hancur & berubah . aku rasa nak ulang balik time 7tahun yang lepas .

               Aku rindu 7tahun yang lalu . 7tahun yang penuh gelak ketawa , tiada masalah n owez disayangi oleh insan yang bergelar Ibu .  Ibu tempat aku mengadu , ibu tempat aku lepas geram , ibu juga menyelesai semua masalah aku . Aku Rindu Saat bersama ibu . Tapi aku terlalu kerdil n kechik disebabkan aku wat ibu camtu , Allah mbik Ibu . . Allah sayang ibu .

           Sekarang umo aku 17tahun . .. . memang dah genap dah pun . aku takleyh beza apa yang didepan aku . aku xda seoranG  IBU untuk menjadi penasihat terbaik bagi hidup aku . HIDUP aku terumbang ambing . Hidup aku kekurangan , walaupun aku cukup sempurna . Aku nak ibu . ibu . ibu . i miss u . AL FATIHAH .

           Aku xleyh ingat orang yang xda g di dunia ni . aku hanya mampu berdoa . Berdoa kepada TUHAN YANG MAHA BESAR . YANG mampu dengar apa yang aku rasa . Selama 7tahun aku dijaga tanpa kasih sayang ibu , hidup aku berubah menjadi Insan yang kekurangan . Aku menjadi budak nakal . Aku boleh berubah seperti "Dr Jekyll & Mr Hyde" . . peribadi aku boleh berubah bila-bila masa aku nak . aku tak ada pendirian hidup .

         Aku ingin rasa KASIH SAYANG seorang ibu ketika ini . aku terlalu haus kasih sayang ibu , kucupan ibu didahi yang penuh kasih sayang . aku teringin nak rasa semua tu . tapi . . . . aku xakan dapat lagi , sehinggalah dunia ni Kiamat . Ibu . . . . . . .. . . .

          kawan2 . . maaf sekiranya aku selalu wat kalian sakit haty .aku serba kekurangan . aku harap selepas korang semua baca , harap korang faham . . . . aku cepat marah , merajuk & apa2 g . sebab aku leh berubah . . hm . . memang payah jadi Insan yang dilahirkan seperti aku ni . . . .

                                                                                                                                   L.O.L :
                                                                                                                                didy impish

0 comments:

 

Show Me The Stars Template by dd Designs